Börjar om och tar nya tag!

Hejsan hoppsan!

Nu har jag besetämt mig för att börja om på nytt och glömma allt annat! Men dem äldre inläggen kommer inte försvinna utan jag bara startar om här och nu!

Så vi börjar med en presentation så dem nya läsarna får lära känna mig lite mer.

Hej!

Jag heter Anna och är 14 och fyller 15 redan nästa månad! 30 Augusti om ni ville veta.Jag och Emelie har känt varandra sen fritids och har alltid gått i samma klass och har samma intressen. Jag har ridit sen jag var 4 år men bara knatteridning, jag har alltid gillat hästar och tjatat om att få rida, tillslut när flera av mina kompisar börjat rida så fick jag också det, jag fick en plats på Bulycke Ryttarförening och red där i flera år tills jag tröttnade på ridskolan och fått 1 medryttarhäst, Ninas-Misstake hette hon och var ett varmblod och var vekligen inte lätt riden, jag kommer ihåg första gången jag satt på henne, allt kändes så fel, men jag bestämde mig för att stanna kvar och jobba mig fram. Vi hade många motgångar men även en del framgångar.

När Nina flytta till Partille började jag på en varmblods valack vid namn Kepsen, har han fortfarande och kommer nog att ha han framöver också. Jag har verkligen lärt mig mycket med Kepsen och skulle i stort sätt inte kunna leva ett liv utan han, det är han som lyser upp min dag. Samtidigt som jag hade Kepsen red jag en b-ponny vid namn Spike, hjälpte ägaren lite med inridningen, han kunde alla gångarter och skänkeln, men han var väldigt vinglig, lyckades ramla av ett antal gånger på honom men det ska vi inte prata om heheh!

Nu vet ni lite om om mig och hur mitt hästliv ser ut, för tillfället rider jag Kepsen 3 dagar i veckan :)







// Anna

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin blogg ni har! Jag har följt den väldigt länge :D



Jag har en liten frågestund på min blogg. Skulle vara jättekul om du ville slänga in en fråga?:D

2011-07-27 @ 20:30:11
URL: http://idaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0