Duktig voltigare....

Hej!

Nu har jag fått några bilder från voltigen, bara två stycken men ni får nöja er med det ändå. Jag testade att stå på knä (igen) och skjuta hare. Det gick ganska bra, måste ändå ha sett okej ut eftersom att jag kom med på voltigen till avslutningen. När vi skulle öva till avslutningen gick det inte så bra, gjorden gled lite och schabraken var ivägen, det gick väll inte toppen för alla men jag tycker inte att det såg dåligt ut för någon!





Sötisen Fine, lånad bild av Josefin..


Saknar henne grymt mycket, önskar att jag hade tid och pengar till att hyra henne:(

// Anna

Kommentarer
Postat av: jossan

har hon josefin ngn blogg? :) jag ska hyra fine förresten ^^

2011-07-13 @ 21:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0