Gaaah... Helt bortglömt!

Så har jag naturligtvis glömt att jag ska upp till stugan redan imorgon! Där ska jag tillbringa resten av mitt sommarlov typ. Som tur är kommer Anna, isabelle & Emma upp på besök i 5 dagar och räddar livet på mig...

Har inga planer för veckorna framför mig mer än att ta det lungt, andas djupt, sola & bada och umgås med min familj. Detta behöver jag, det vet jag. Dalsland är ett perfekt ställe att vila upp sig på och med den friska luften i dalsland förlänger livet, ingen tvekan! ;) 

Så visst, jag längtar lite faktiskt, att få komma bort från verkligheten och bara ta´t lungt. Men jag vill nog ändå hellre tillbringa sommarn i götet med allt gött folk & såånt! 

Nu till bloggningen... Jag kommer kunna blogga framöver, under alla veckor jag är där. Dock inte lika mycket då internetet där är otroligt segt och jag kommer inte ha något så väldigt intressant att skriva om förutom typ åsiktsinlägg, hiss & diss, outfits och sånt. Men jag kommer nog på något. Annars har ni ju alltid annas inlägg att läsa. Och dom duger nog allt... HAHA!  

Morgondagen är fullbokad med aktiviteter och annat, så jag kommer inte ha mycket tid till att blogga. Systern fyller 10 år, vi ska packa & dra oss iväg till stugan och även packa upp allt i stugan. Vara med Linnea och "uppfylla hennes drömmar" haha! Så jag har förberett ett & annat tidsinställt till imorgon & övermorgon. Men som sagt, jag kommer blogga live. Ska försöka göra åtminstonde två inlägg per dag!

Väldigt lång & rätt så onördig text så bläddra förbi om du inte orkar läsa!



//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0