Oups..

Hej!

Dålig uppdatering? Svar ja!

Men har helt enkelt inte hunnit uppdatera någonting, igår var jag med Daniella och fick även rida chilli lite. Länge sen jag fick känna på honom och hans stora steg. Slutratat om det.

Imorgon ska jag till Kepsen och rida ut om det inte blir allt för dåligt väder. Men förhoppningsvis blir det ut till kättils och klättra, och ja, ni hörde rätt, jag vill klättra. Men bara för att jag vill det nu så kommer det vara för dåligt underlag och blött så vi inte kan göra det heheh!

Snart kommer ni få lite bilder från sjöis, har inte hunnit ladda ner bilderna än, mamma var så smart så hon glömde usbt i thailand men nu har det kommit tillbaks till kalla Sverige. Kommer även lägga upp lite hoppbilder från ena hopp passet, men vet inte riktigt när.

Bjuder på en bild från igår, rider i jeans, converse, blus! Bästa ridkläderna!





// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0