Avis

Hej!

Blev lite avis på Anna när hon la upp bilder från i sommras, så tänker tjuva hennes idé och göra likadant! Hoppas ni inte tröttnar! Och jag är mycket snällare än anna, lägger inte upp bebis bilder på henne, hehe! Men som ni säkert vet bjuder jag alltid på mig själv.

Skimmeln som duker upp heter labolina, den maxade c-ponnyn jag hade på ridlägret :D Hon var underbart.. seg.








Spike och Ferdinand, fin bild!




Mina två nuvarande medryttarhästar! ♥


Ridlägret, jag är nästan i mitten (fjärde från vänster) på andra raden.
Och anna på högsta raden fjärde inåt från höger sida.



Var det här bara föör tråkigt?

 

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken vecka var ni på sjöis??

2011-04-03 @ 12:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0