Knorren idag

Hej

Har kommit hem från stallet för bara ett litet tag sen, och blogg.se dampade igår så kunde inte göra några tidsinställda.... Men lovar att fixa massa tidsinställda inlägg till imorgon, och vanliga såklart!

Iallafall, hade tjockisbollen idag, red först. Vilket jag inte brukar göra, det blev ett pass i padocken på bara ungefär 40 minuter. Sen skrittade jag ut, ner till manegen och sen tillbaka.

Feffe jobbade bra idag, övade på att ställa honom, och sen på att använda min sits mer i ridningen, rida med skänklarna mer. Det gick faktiskt helt okej och Feffe var lyhörd och mjuk idag. Han gick med på både det ena och det andra, och jag är nöjd med passet faktiskt. Det dåligaste var väl att jag inte fick ner han på tygeln en enda gång typ. Eller jag fick, men typ fem steg haha! De var ju SÅÅÅ mycket asså.



Efter ridningen släppte jag ut han igen, och omg.. Han rullade sig, hahha! Har faktiskt aldrig sett han göra det, jag brukar liksom bara hitta honom som ett lermonster i hagen. Helt otroligt. Sen fixade jag allt, stressade mycket för att hinna med bussen haha!

Iallafall, är nöjd med dagen. Trorts det tråkiga vädret.

Tyvärr dog min kamera redan när jag tänkte sätta på den såå, inga bilder från idag. Men jag kan såklart bjuda på några gamla! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0