Avslutningen sjöis 2011

Jag är flaggtjejen som håller i sverigeflaggan. Rider på högre sida i bilden.. Någon unge som ser mig?




Här ser man mig knappt eftersom den vita flaggan är ivägen för min flagga & hästarna är ivägen för mig.


Höger sida på bilden.

Jadu, den avslutningen var rolig den. Jag kom med på voltige, vilket jag gått och längtat efter i typ 2 år och sen va vi med på hinderstaffet, även det rätt så roligt! Hade ju varit superroligt ifall jag kom med på hoppningen men det kör vi på nästa år istället. Man kan inte få allt på en gång!

//Emelie


Kommentarer
Postat av: Fishis

Trevlig kväll önskar...

...BLOGGFISKEN-För dig med passion för fisk! :)

2011-07-12 @ 21:13:48
URL: http://bloggfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0