Den dåliga nyheten.

Fick veta igår, att Feffe ska flytta ut till Lycke. Det ligger ungefär vid marstrand det vill säga väldigt långt bort från mig vilket tråkigt nog kommer leda till att jag inte har någon häst att rida nu. Jag hinner helt enkelt inte åka ut så långt 2 dagar i veckan, inte ens 1 dag i veckan. Sorligt nog är det sant och det kom som en chock för mig.

Dagen innan flytten får jag ett meddelande från Frida. Menmen, finns inget mer att göra än att ta nya tag och gå vidare i livet. Everything happends for a reason.


Min älskade knorr! ♥

Kommer ha hela juli på mig att hitta en ny medryttarhäst/ponny att rida om inte mina föräldrar bestämmer sig för att typ köpa häst eller ha foderponny men den sannolikheten är ju inte så stor, så är liiite stressad över att hitta någon medryttarhäst tills jag kommer tillbaka från landet. Jag hoppas att Feffe får det bra i det nya stallet iallafall, och nu har Frida ändå närmare till Feffe, vilket gör att hon kommer hinna träffa honom mer. I det negativa finns alltid något posetivt.


Kommer lätt sakna honom enormt! 1,5 år tillsammans! ♥

Inlägget skulle upp först ikväll men slänger upp det nu eftersom jag fick en ledig tid till att skriva.

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: daniella

Vaa! Nej! :( <3

2011-07-02 @ 09:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0