Hemma igeeeeeeeen!

Hejdääär!

De va ett tag sen ellerhur?

Dom tidsinställda hade krånglat till sig och ville inte publiceras, synd det men hoppas ni klarat ut! Oturligt nog har inte ens hälften av våra läsare kollat in under veckan! Tror bestämt det finns några som vill att vi ska blogga live!

Jaja, får se hur det blir med min ridning framöver.... Feffe slutar jag på och har inte hittat någon speciell annan heller, några har kontaktat mig... vissa intressanta, vissa inte men de flesta av dom som kontaktat mig har hästarna i stall allt för långt bort! :/

Hoppas iallafall mitt problem löser sig snart!

Ska ta och berätta om min vecka senare ikväll, kan börja med att säga att den var UNDERBAAAAAAR! ♥

Smakprov... Vill ni se mer?



Anna, Izabella, Josefin, Julia!

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0