Imorgon smäller det!

Hej!

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, var väldigt trött efter att ha suttit på ett flyg i 10 timmar och sen köra fbil från stockholm till gbg i 6 timmar. Dels så ville jag träffa några!

Men det blir inte bättre, nästa vecka kommer det inte vara så bra uppdatering, vi har helt enkelt inte hunnit göra tidsinställda inlägg. Men en sak som är säker är att ni kommer få en stor bildbomb när vi kommer hem, imorgon ska vi ÄNTLIGEN åka till Sjöstjärnans ridläger. Ska försöka göra några tidsinställda men är skit trött, har ju inte vant mig vid tiden än, i Thailand är klockan 3 nu så ja, lite trött är jag allt!



// Anna

Kommentarer
Postat av: Daniella

hhahaha, där är ju jag på pika!!! Gissa om jag är avis på er! vill ju oxå dit!! (sjöis) :( :( <3

2011-07-02 @ 23:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0