Kepan igår

Hej!!

Nu har jag kommit hem från en underbar vecka på sjöstjärnans ridläger. Berättar sen i ett annat inlägg hur det gått.

Igår så åkte jag faktiskt ut till Kepsen! När jag kom till hagen kom han skrittandes mot mig och puffade på mig när jag kom fram till han, har verkligen saknat honom. Var helt ensam i stallet, ganska tråkigt men men. Red ut i ca 20 minuter skritt och lite trav, sen red jag lite i paddocken och travade några varv och gjorde serpentiner, hela ridpasset blev ca 50 min. Det finns inte så jättemycket mer att berätta om ridpasset eftersom jag inte arbetade honom så mycket. Han är under igångsättning just nu.

Men jobbade på att öka & korta traven, dvs tempoväxlingar.



//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0