Min önskelista

Hej!

Nu är det typ bara 1 månad kvar tills jag fyller år och jag har redan gjort en önskelista. I år är det mest ridsaker som står på listan, kläder osv har jag ju köpt i Thailand så det hamnar ganska långt ner på listan heheh.

Men hade tänkt visa er vad jag önskar mig.

John whitaker ridbyxor - röda



Charles owen ridhjälm -  svart



Kingsland jacka



Ridstövlar från hööks



System kamer D1000



Såklart så önskar jag mig pengar också till kläder som jag kan köpa senare!
Nu vet ni hur min önskelista ser ut, något ni blev sugna på nu?

// Anna

Kommentarer
Postat av: Josefin Vestre

Ridstövlarna har jag, köp dom inte! Mina har gått sönder 2 ggn, så ett tips köp dom inte!!

Kameran har jag också, den äger :')

Ridbyxor är bäst !

2011-07-18 @ 15:59:36
URL: http://ponnyyskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0