blogglust..

Hej!

Som rubiken säger så har jag verkligen blogglust men vet inte vad jag ska blogga om. Idag har vi åkt tillbaks till ratchaburri och gör i stort sätt ingenting och det gör så att jag vill blogga! Ännu en plus är att jag har min data så jag kan ladda ner bilderna och lägga ut dem till er, kommer även bjussa på en liten video.

Kommentera gärna det ni vill läsa, kanske några frågor som ni vill ha svar på. Inte för att jag tror att det är någon som läser vår blogg, 7 på morgonen när det är sommarlov heheh, men så tidigt är det ju inte riktigt här. 5 timmar framåt, alltså 12 typ.
Här kommer bilderna som många har väntat på, videon kommer i ett annat inlägg :)






älskar bara bilden *host* men bjuder på den!


oj, det här tog visst 40 minuter att ladda upp. Den här ponnyn red jag sista dagen för ponnyn david red hade magsmärtor så den skulle få vila ett par dar så han tog med sig sin super fina ponny, han är under inridning och kan just nu bara skritt och rädd för i stort sätt allt, så killen som ni ser på bilden fick gå med i 30 minuter då David red den ponnyn jag brukade rida. Vi fick lite problem när han sket, hehhe. Han blev livrädd när han plockade upp en plastpåse ur fickan, det var så läskigt när det prasslade och när han plockade upp bajset. Mysigt.. För dagen innan hade han blivit livrädd när en annan kille som är runt 16 års åldern red honom och skulle plocka upp lite hästbajs från den här buspollen, men det som han gjorde fel var att han tog upp plastpåsen när han satt på och då stack han i full galopp, såntur var så klarade sig dem båda!

Videon kommer somsagt i ett annat inlägg..


Kommentarer
Postat av: alexandra

Vilka härliga bilder,kom tbx till Sverige så uppdateringen blir toppen! Tror det är mer läsare än mig som saknar dig lite, Emelie har lyckats rätt så bra med uppdateringen men saknar dina inlägg när du är hos Kepsen :D



2011-06-23 @ 10:41:39
URL: http://livsommedryttare.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hur många läsare har ni ungefär per dag? :)

2011-06-23 @ 12:22:11
URL: http://www.ponnyysidan.devote.se
Postat av: Anonym

stackars häsatar.... lite långa kanske?

2011-06-25 @ 22:18:06
Postat av: Anonym

dom såg inte så lyckliga ut....

2011-06-25 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0