Frågestund med svar i video.

Tänkte ha en kort frågestund under de närmsta dagarna där jag sedan svarar i en video.

Så kom nu med intressanta och roliga frågor, helst lite crazy också... Då blir det extra kul med lite förbannande människor! HAHAH!

Avslutar frågestunden när jag känner för det. Kom gärna med lite disskutionsfrågor!

Va lite engagerade nu och ta dig 1 minut till att slänga in en kommentar. Jag svarar på allt som handlar om hästar, ridning osv. Så kom igen nu! Det ni ger mig, ger jag er! En kommentar, ett svar, ett inlägg och en roligare bogg!

Ha de vänner!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad tycker du om tinkerhästar?

Varör rider du inte någon ny medryttarhäst/ponny. Du letade ju ett tag, vad händeee?



2011-06-13 @ 23:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0