Gårdagens pass

Hade tyvärr inte möjlighet och tid till att blogga igår så ni får bilderna från igår idag istället ;)

Passet gick rätt så okej, feffe var rätt mjuk och fin och jag tränade på lätt sits rätt mycket, eftersom han tappat ryggmuskler. Iallafall, tränade på galopp i små volter, och vanliga a - c volter. Det gick mycket bättre än förväntat och Feffe lyssnade stundtals väldigt bra till skänkel!

Ni får ett smakprov från dagen nu, bildbom kommer senare som ett tidsinställt, likså en film som jag slänger upp. Likadant som igår, har absolut ingen tid till att blogga hehe. Ska strax träffa Emma, min käre vän och några till troligen. Detta inlägget är lite i hast medan jag städar mitt rum, men ska försöka blogga mycket mer när vi fått sommarlov! Då har man ingen stress till någonting, skööönt! Fan vad jag längtar, på onsdag smäller deeeet!!!!!



Ha det bra sålänge bästa läsare!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0