Gissa vad!

Hej!

Idag har vi äntligen satt oss i bilen och åkt till cha am, det som jag väntat på hahah! Men när vi kom så var det inte en enda häst stranden så trodde att dem hade slutat med hästridning på stranden. Vi leta jätte länge efter ett bra men billigt hotel, jag såg ett jätte fint hotel men mamma tyckte att det var för dyrt så nej. Det blev ett fult hotel men men, finns inget jag kan göra. Vi spenderade några timmar inne på hotelrummet och sen när mamma kom tillbaks åkte vi till en resturang, och påvägen dit, det var då jag blev överlycklig, såg 3 ridandes hästar på stranden och mamma lovade mig att jag skulle få rida en stund efter att vi ätit, och så blev det, mamma ropade till sig två hästar, en till david och en till mig, tror det var en maxad b och en liten c ponny, självklart fick jag c ponnyn. Herregud säger jag bara, det var hur länge som helst som jag red i Thailand och dem är verkligen anorlunda här, man kan inte rida lätt och när man smackar så säger man typ hjaa hahahah!

Red i bara 10 minuter i mest skritt och galopp, galoppen var hemsk, studsade som en studsboll och styrde som bara den, han ville bara styra upp mot parasollen och var typ 50 cm från att hoppa över en stock hehhe. Bilder kommer imorgon då jag också ska rida dem hästarna jag brukar rida, heheh, vi har sparat hans nummer så mamma ringde direkt när vi kom men han kunde inte komma förens imorgon.


Kramar ANNNA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0