Helt onödigt inlägg - jag veet!



Jag har tråkigt, så vill någon underhålla mig så lovar jag att de är lagligt!

Fick just in en kommentar från någon feg fis som var anonym angågende hästarna i thailand... Tycker Anna ska berätta mer om det eftersom jag inte sett hästarna på plats, precis som den anonyma hihi! Men enligt mig så ser hästarna inte ut och lida eller något som läsaren verkar försöka påstå...

Aja, nu ska jag chilla på livet! Ha det gött alla lilla anonyma ungar! :D

Några tips om vad jag ska skriva om, isåfall släng in en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Emmy :)

Tkr de är lite tråkigt att ni inte alltid svarar på kommentarerna..

Kan du inte skriva lite om hästen du rider o så? =)

2011-06-25 @ 23:56:46
URL: http://www.ponnyysidan.devote.se
Postat av: Ida

Fin blogg!

Jag har startat en hot or not på min blogg och det skulle vara jättekul om ni ville delta! >:D

2011-06-25 @ 23:58:58
URL: http://idaevertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0