Hemma igen!

PÅgrund av det VAAARMA vädret blev det ett lite kortare pass än vanligt och mer mer pyssel med han inne i stallet istället. Jag red lite i padocken och han gick fint men var dock rätt seg, fick honom i form kanske 1/4 del av passet så jag är faktiskt nöjd med han! Även om det inte är mycket för andra hästar... Han är rätt så osammarbetsvillig om man säger så. Jag red främst i skritt pågrund av värmen men travade dock lite också innan mamma & linnea fick sitta upp 5 minuter var och rida i skuggan, på vägen!


Arkivbild tills vidare

Feffe var supersnäll men stannade dock rätt mycket för att kolla sig omkring... Han undrade lite över varför det satt någon annan på hästryggen så han kolla bak rätt ofta och typ försökte bita  tag i linneas sko och sånt hahah! Gulliplutten...

Bilderna får ni sen... Antingen ikväll eller imorgon!

Nu orkar jag inte sitta inne mer, solen skiner och Emelie måste bli brun vett ni! Vi hörs senare!

Ha en riktigt skön onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0