Imorgon blir det fullt upp!

Imorgon blir det en lång stalldag, ska till min gummifarfar och rida... Och underbara Daniella ska hänga med och både fota och filma! Så förvänta er massa bilder och även film! Efter det drar jag iväg med Daniella ut till huke, fotar henne när hon rider och ska även försöka knäppa några foton på sötisen Spike, som Anna saknar så mycket! Hon blir nog glad över att få se några bilder på honom på bloggen!

Så som sagt, blir lite fullt upp... Men var inte oroliga för det. Jag har förberet tidsinställda och dessutom kommer ni ju få massvis med bilder under kvällen!

Två flugor i en smäll, både få fota och rida imorgon! Tro det eller inte men de är mina största intressen, hihi!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0