Några frågor..

Hej! Fick in några kommentarer och tänkte svara på 3 av dem.

Postat av: Emmy :)

Tkr de är lite tråkigt att ni inte alltid svarar på kommentarerna..
Kan du inte skriva lite om hästen du rider o så? =)

Svar: Många frågor har ett kort svar och jag själv tycker att det är tråkigt att läsa ett inlägg där det tex står en mening, vad heter hästen du rider? Han heter Kepsen. Men ibland svarar vi på eran blogg, men eftersom att många inte vågar visa vilka dem är så går ju inte det. Men det betyder inte att ni ska sluta kommentera frågor, utan kom med fler och skriv era bloggar så vi kan svara. Och om det är en intressant fråga så tar vi upp den på bloggen och länkar bloggen..

Anonym om Dagens fråga!:

Skulle ni inte kunna ha att man skickar in sin blogg till er och så gör ni en bedömning av den i ett inlägg typ? Vad som är bra, mindre bra osv?
Skulle vart jättekul!
Och då får man ju mer tips på nya bloggar också :)

Svar: Enligt mig så är det en rolig idé men måste diskutera det med Emelie innan. Men om inte Emelie tycker likadant så kanske jag kan göra det som "min" grej eller hur man ska ycker ni andra att det skulle vart en bra idè? Men nu till haken, då får man inte bli arg om man skriver en negativ sak, utan det här blir vår åsikt, ni har eran åsikt.


Nu till sista kommentaren. Som Emelie skrev i ett inlägg igår så var det EN som kommentera att det var jätte synd om hästarna, att jag var lång och att dem itne såg lyckliga ut.. Hästarna i Thailand lever ett bra liv, dem har ägare som älskar dem och på helgerna får dem gå runt på stranden. På bilden så är hästen ganska trött efter att jag ridit i en timma på stranden, som ni vet så är det VARMT och fuktigt i Thailand så hästarna blir trötta, hästarna blir väll trötta och slöa i Svergie mer när det är varmt? Ni får tycka vad ni vill men jag vet att hästarna där mår bra! Och nu till det med att jag är lång. Ja, jag är lång, vad ska jag göra åt det? Finns inget jag kan ändra på, och hästen reagerar inte på längden, han som äger hästen själv är också lång. Man jobbar inte hästarna i Thailand på samma sätt som vi gör i sverige, när man rider på stranden blir det som att man åker häst. Hästarna fattar inte när man styr med skänklarna, man rider inte med två händer. Dem kan knappt gå ner på tygel. Men det som stör mig mest är att man ska vara anonym. Om du skickar en sån här kommentar och visar vem du är vad ska jag göra? Söka upp dig eller? Nej, det enda jag gör är inget..



//Anna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0