Nyss ridit :D

Hello folket!

Sitter vid stranden och har nyss ridit en jätte söt c-ponny skäck. Vet inte vad den heter men ska fråga sen när den kommer tillbaks i eftermiddag. Den hästen som jag brukar rida vet jag inte riktigt vart den är, i värsta fall kanske den är i himlen. Iallafall, ponnyn var 6 år gammal och riktigt mysig att rida. Här i Thailand arbetar man inte riktigt med hästarna utan det är mest "åka" häst. Red i ca 1 timma och lite till tror jag. Sjukt härligt att galoppera på stranden och roligast var nog när det kom jätte stora pölar med vatten. Fick rida själv för David fick ont utav att ha ridit i 30 minuter, skritt, trav & galopp. Duktigt tycker jag, han rider ju bara i Thailand, han har suttit upp en gång på Kepsen och skrittat några varv också.

Tyvärr så har jag inte usbkabeln här på stranden så bilderna kommer upp ikväll, eller när det är kväll för mig..

Vädret här i cha am är molnigt men hur varmt som helst, kom lite lätt regn under tiden jag red men bara skönt. HAHHAHA, nu låter jag som en väder reporter eller vad säger ni?

Gud vad jag saknar allt folk i Sverige. Länktar bara en snutt tills vi kommer hem till sverige igen. Det är faktiskt bara 11 hela dagar kvar tills jag kommer hem.

Nu ska jag flytta min solstol ut till solen och sitta där ett tag, mer uppdatering kommer snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0