Ojdå.

Tjodelo!

Hej!

Nu har jag äntligen kommit in på bloggen. Har haft internet sen jag kom men det har vart jätte segt så har inte kunnat komma in på bloggen. Men nu ska ni inte bli ledsna, nu har jag äntligen kommit in. Såg att Emelie inte bloggar för att hon är i stugan och jag har ju inte haft tillfälle att blogga.

Men det får bli ett icke hästrelaterat inlägg, eller iallfall inte mycket om hästar. Idag har vi inte gjort så mycket, vakna vid 12 och när alla var klara åkte vi ner till havet. Det var jätte härligt att äntligen på komma ner till havet och ta några dopp. Igår satt jag i en bil hela dagen, från 12 då jag vakna och sen till 10, jobbigt ska ni veta.

Vi kommer stanna här i patjuap eller hur man stavar det tills på söndag och sen åker vi och lämnar mormor i ratchaburi. Sen hoppas jag att vi åker till cha am så jag kan få se några hästar. Klarar mig snart inte mer hahah.

Senare under kvällen ( kväll i thailand) så kommer det ut ett inlägg om hur dressyrpasset gick förra Lördagen!
Ha det bra i kalla Sverige, har hört att gbg har haft härlgt väder, typ 20-25 grader. Här i thailand har jag ca 30-37 grader. Har bara blivit lite brun heheh.



// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0