Onsdag betyder...

... Rida Ferdinand !

Mamma och Linnea ska hänga med till stallet, så blir bilder på när jag rider också... trevligttrevligt! Sånt gillar jag iallafall, gör ni?

Morgondagens planer landar nog på ridning i padocken eftersom familjen hänger med, och inte orkar dom gå med runt i halva säve haha!


Fina häst! ♥

Målet med imorgon är att få Feffe mjuk och fin. Dessutom träna på lätt sits som jag tjatat om men som ALDRIG blivit av typ på riktigt, ordentligt dvs. Jag vill få en bra känsla imorgon och hoppas på att feffe är riktigt sammarbetsvillig för det är sista gången på väldigt länge som jag ska rida honom!

Ska på ridläger som ni säkert känner till och sen upp till min stuga i tre veckor... Utan hästar & ridning... Undra hur det ska gå! Jaja, jag klarar väl mig... I värsta fall får jag åka ner till göteborg med tåg och träffa min knorr, hihi! Tveksamt om jag kommer klara en månad utan polleeen!

Hoppas, hoppas, hoppas att jag får några bra bilder imorgon som jag kan titta tillbaka på i sommar när jag saknar Gummifarfar som mest!

Psst, ska försöka få till några galoppombyten också... hihi! :D

Ska ni rida imorgon? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0