Pack-lista till ridläger!

Sjöstjärnan är om redan en vecka! Gud vad tiden gått snabbt, känns inte som att det redan är så snart liksom. Så ska smått börja packa eftersom jag inte kommer ha mycket tid till det senare.

Min mamma fyller, jag ska hinna träffa kompisar i sommar, jag ska rida & liknande saker! Så lika bra att börja packa nu! Några har tidigare frågat om packlista eftersom flera av er läsare ska till sitt första ridläger. Så jag tar och visar upp min packlista till er. (när jag var där saknade jag ingenting, hade med allt jag behövde) Denna packningen är till ett läger på 8 dagar.

Ni får lov att kopiera den eller liknande så ni kan ha den hemma på papper, men ni får dock inte lägga ut den på någon blogg eller hemsida.

PACK-LISTAN!

*Ridskor & eventuellt ridstövlar.
*Ballerinaskor.
*Foppatofflor.
*Idrottsskor - till eventull voltige!
*5-6 ridstrumpor.
*5 par ridbyxor.
*Säkerhetsväst.
*5-6 t-shirts till ridning.
*1 vit t-shirt till avslutningen.
*Ridjacka - som tål regn
*1-2 par shorts & 1-2 par mjukisbyxor.
*1-2 övertröjor till fritid.
*3-4 övertröjor till ridning.
*Lapp med bekräftelsen.
*Strumpor & trosor.
*2-3 linnen till fritid.
*Påse till smutstvätt.
*Eventuellt ridvantar.
*Grimskaft & eventuellt grimma.
*Bikini att bada i på baddag & i sjön.
*1 liten handuk, 1-2 stora handukar.
*Tvål, schampo & balsam.
*Tandborste, tandkräm.
*Borste.
*Toffsar.
*Pyamas.
*Hästgodis.
*Pengar.
*Människo-godis haha!
*Mobilladdare.
*Mobilen såklart!!
*Digitalkamera & eventuellt systemkamera.
*Batterier & eventullt batteriladdare.
*RIDHJÄLM!
*Bh:ar 4-5 stycken.
*Videokamera ifall inte inbyggd i kamera.
*Hörlurar.
*Allergi-tabletter.
*huvudvärkstabletter/värktabletter ifall eventuell huvudvärk eller liknande.
*Rycktlådan.
*Rosetter till svans & man.
*Papper på packlistan så man kan bocka av allt när man åker hem... (gjorde dock inte det)

De va nog allt ;) De är enda en del, tänk då om man har med sig häst också, jaadu.


Kommentarer
Postat av: Emmy :)

Kul!

Vi ska också till Sjöis jag & Elisa vecka 30! :D



2011-06-23 @ 12:17:07
URL: http://www.ponnyysidan.devote.se
Postat av: Emma Calner

Blir riktigt kul! Längtar asmycket! ;)

2011-06-27 @ 11:11:23
Postat av: Moa

Saknar er sjukt mycket ! <3

2011-06-27 @ 18:32:17
URL: http://cremello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0