Promenad... som slutade .....

Idag var jag i stallet direkt efter min skolavslutning, så blev inte så sent. Iallafall, hade planerat att ta en lång promenad iväg bort mot ridskolan någon/några kilometer bort, vilket jag gjorde! Feffe var övernaturligt pigg och framåt på ditvägen vilket jag blev rätt förvånad av... Ännu mer suprised blev jag av att han lunkade på hemåt som han hade gjort på ditvägen och stannade till och med och käka gräs! Blir så stolt över min gris ♥

Smakprov från dagen!


I vilket fall som helst, vi gick förbi läskiga preseningar och båtar, över tågrelasen två gånger och det började låta massa när ett tåg kom, inget av det reagerade han på... Men (alltid ett men) så gick vi förbi ett hus som hade en hund. Den skälde såklart och Feffe var inte förvånad eller något, han hörde skallen hela tiden och sen när vi paserat huset på tillbakavägen igen när hunden skällt under hela tiden... dåååå blir han över-rädd, får ett litet sött dampryck och får för sig att allt blir bra om han hoppar på mig. Sen tar han ett stort galoppsprång och jag typ flyger som en vante efter honom hårt hållande i frimskaftet, gulligt? Javet... Sen lugnade jag ner han och han blev precis lika lugn som vanligt... Knasig hezt :)))

Tog lite kort, men ingen blev bra :( Dock kan jag bjuda på några ändå i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0