Saknat mig?

Heej!

Nu ska jag försöka ännu en gång med att göra ett inlägg, det har tyvärr inte funkat att ladda upp inlägg härifrån, knappt kunnat vara inne på internet. Men nu verkar internet vara lite starkare. Såg att vi hade fått ett idolbild vilket vi verkligen älskar! Blir så glad när sånt här ramlar in på mejlen. Saknar verkligen Sverige och allt folk där hemma, och tro mig jag ljuger inte. Det är skönt här i Thailand men har väldigt tråkigt, finns ju inte något att göra, förutom att åka runt och kolla på saker. Men jag är mer den som vill åka runt till olika städer och bara vara på stränderna och bada vilket inte går att göra nu.
Det är för farligt att åka ut till öarna, och vid haven är det jätte strömt och sjukt stora vågor så ja, det går inte att bada. Men snart ska vi åka till cha am så jag kan rida lite men tyvärr inget bad där, bara på hotelets pool, har inte sett hur det är i havet än men i vilket fall som helst så kommer jag inte att bada där, flera har dött där pågrund av dem här maneterna så skippar nog det. Ska be mamma filma och ta bilder när jag rider, får se om det blir några busklipp också.

På tal om hästar, saknar verkligen Kepsen. Men jag skulle ändå få vara utan honom en hel månad om jag vart i sverige, han har ju åkt iväg till sitt lilla paradise och ska bara slappa och beta och få massa morötter, vilken tjockis han kommer vara när han kommer tillbaka.
Snart är det också dags för sjöis! Tagga stort, kommer verkligen bli den bästa veckan, eller vad säger ni Emelie Karlsson, Rebecca Larsson, Josefin Vestre, Izabella Barisa och resten av er som ska till sjöis v 27!

Kommer känna mig väldigt stressad när jag kommer hem, kommer dem den den 30 juni klockan 6 på morgonen och sen ska man åka bil i 6 timmar från stockholm, kul. Hur ska jag hinna packa egentligen, brukar vanligtvis behöva 1 vecka att packa. Aja, bara att ringa Emelie så hon får hjälpa mig hehhe, och då kan hon ju samtidigt hämta sina saker som jag har köpt med hahah! Hoppas mer än allt att jag för Fine igen, vet inte vad jag kommer göra med den personen som får fine annars hhahahahah!!!

Några bilder på Kepsen & Fine, om inte internet dampar för mycket.






petar nog bort en fästing?





//ANNA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0