Stressigt kommer det bli.

Hej!

Nu tickar klockan mot sitt slut i värmen och det har verkligen vart underbart! Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag åker hem. Men det blir inget bad mer, vi kommer spendera morgon dagen i ratchaburri och även ha en liten minnesstund för min morbror och morfar som jag aldrig hann träffa..

Vi åker till Bankok den 27 och kommer spendera vår sista tid där tills vi åker hem. Kan säga att det kommer bli SHOPPING! Det älskar vi va?

Nu till rubriken. Som ni kanske vet så är det inte många dagar kvar tills rebecca och hennes mamma hämtar upp mig och Emelie på Eketrä och vi pressar in all vår packning i bilen och sen sitter och dampar i bilen. Den 2 Juli är det dags för SJÖIS! Problemet är packningen, kommer hem den 30onde på eftermiddagen och kommer troligtvis vara jätte trött och i huset väntar en resväska som ska bli packad med massa hästsaker. Det kommer bli jätte stressigt, så direkt när jag kommer hem måste jag slänga in alla ridkläder i tvätten och annat som måste tvättas, sen åker jag och hämtar lille Stampe och fortsätter sen med packningen. Troligtvis kommer Emelie och hjälper mig. En annan VIKTIG sak är att jag måste hinna köpa godis! Kommer vekligen inte klara mig utan det, speciellt lakris heheh. Sen får vi se om jag hinner köpa hästgodis, kanske kan fråga om Rebecca kan köpa lite till mig?
Aja, så man kan ju lätt säga att det kommer bli stressigt. Men det är bara att skvätta lite kallt vatten i ansiktet och sätta fart!

Har en idé som Emelie nog också kommer gilla men säger inget till er eller till Emelie förens jag vet om det går och fixat! Nyfikna?


Sjukt fin häst från cha am avt


Kommentarer
Postat av: rebecca

klart jag kan köpa godis åt dig :)

jag har typ hela min ryktlåda full med hästgodis, sen tror jag man kan köpa det där också.. annars köper vi äpplen och sånt :)



puuuuuuusss

2011-06-25 @ 17:31:26
URL: http://rebeccalarssons.blogg.se/
Postat av: Josefin Vestre

Jag sager detsamma! Ar i norge och kommer hem på kvallen den 30, så hela fredagen kommer tillbringas vid min garderob och omringad av 1000 tals vaskor ;)

Men som tur va har jag en snall mamma som kommer hjalpa mig med godis, ev byte av whitakerridbyxor och annat smått & gott! <3



Puss på dig min guldklimp ;*

2011-06-25 @ 19:48:19
URL: http://ponnyyskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0