Svar på lite frågor, för er nya läsare!

1. skulle också vilja se när ni hoppar! :D

2. vad är det för ras?

3. hur gammal?

4. är det din?

5. hur länge har du haft honom eller ridit på honom?

6. tyckte han var lite stel. testa skritta fram lite längre! :D motivera varför. :P


1. Tyvärr så har jag ingen video på när vi hoppar tillsammans, eller iallfall inte nyligen... Den enda jag har är en när jag hoppar Feffe våren 2010 tror jag :/ Jag hoppar inte bra där men aa, ni får se den ändå. Tyvärr filmade Anna med kameran vinklat fel, så ni får vända på hela datan/huvudet om ni vill se den ordentligt hehe!



2. Vi har inga papper på honom så tyvärr kan jag inte svara på det.

3. pga inga papper vet vi inte säkert, men när man kollat hans tänder gissar man på mellan 26-28.. men det var för något år sen så troligen mellan 27-29... Därav namnet gummifarfar!

4. Nej, feffe är inte min häst. Jag är medryttare på honom, två dagar i veckan. Ibland blir det fler :)

5. Jag har ridit honom sen december 2009, så det är ett tag. 1,5 år ungefär?

6. Jo, han är lite stel, det vet jag med. Känner det, och ser det. Brukar skritta fram runt 7-10 minuter men kanske borde skritta längre, dock tycker jag det är lagom. Men sen har han inte blivit fullt ut riden senaste tiden heller så kanske beror lite på det också? Tack för tipsen annars, ska prova! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hur lägger man ut videos? =)



//Sara :)

2011-06-23 @ 15:48:45
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/
Postat av: daniella

HAhahaha, jag låter fail på videon! :P

2011-06-24 @ 10:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0