UNDERBAR DAG!!!

Idag fick Feffe typ vila, jag skrittade bara ut med han i grimma & grimskaft... Väldigt mysigt och rolig. Feffe var väldigt snäll också på hemvägen. Efter jag skrittat en bit red ner till hagen, utan hjälm... (inte bra) sen myste vi 20 minunter och jag övade lite på upphopp, det gick jättebra. Feffe var sååå snäll och jag kom upp varje gång trots att jag inte provat att hoppa upp på honom många gånger innan! Filmade in en gång också som ett litet bevis hihi, så tror jag slänger upp videon ikväll eller imorgon.  

Så nu är jag på sjukt bra humör, dels för det gick bra i stallet, goood mat ska serveras till middag, det är sol & varmt, sommarlovet närmar sig snabbt och helgen kommer troligen bli sjukt bra + att jag ska träffa bästa tjejen ikväll också! Kan min dag bli bättre eller, neej! Inget kommer stoppa denna dag, jag lever för fan!!!

Enda minuset med heeela dagen var att mitt kamerabatteri dmapade? Jag hade typ hälften av batteriet kvar när jag åkte hemifrån i morse men när jag kom till stallet så fungerade inte kameran! :(( Så tog med mobilen, dom får duga. Dock kommer ni inte får se dom för ens imorgon.

 

Kommentarer
Postat av: Matilda och Charlotta <3

Fiin blogg tjejen! :D besök gärna vår blogg! <3

2011-06-08 @ 23:09:19
URL: http://charlottamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0