whiiii!!!!

Whiii! Det är nog det rätta ordet hur jag känner nu. Imorgon ska vi troligtvis åka till cha am så jag får rida lite. Ska bli jätte kul för har inte träffat dem pollarna sen jag vet inte när. Under de senaste åren, eller ah, sen jag började rida i cha am så har vi haft en kontakt som har några hästar som jag brukar rida när jag kommer till cha am. Brukar få rida på stranden eller ut i skogen, riktigt härligt, förutom att det är jätte varmt så man kan inte rida med hjälm. Så under tiderna jag rider så rider jag oftast med shorts, linne eller bikini och barfota.

Tyvärr så har jag inga bilder från när jag rider i Thailand men det ska vi ändra på. Ska be mamma fota jätte mycket när jag rider så jag kan lägga upp bilderna här till er läsare.

Här är en bild från google, ser ungefär ut så här :



Ser härligt ut va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0