300ade inlägget!

Hej där!

Dett är vårt 300ande inlägg! Haha, och vi har blogget typ två månader, lite mindre. Lite sjukt ändå eller ? Känns som att de är rätt många inlägg men ändå inte?

Iallafall, imorgon blir det massa bilder, de lovar jag. Jag hade egentligen velat att någon skulle kunna hänga med och fota mig men nej... Haha, ingen gillar att fota eller ens hänga med till stallet så blir inga ridbilder... Sorligt!

Haha, tanken kom... Undra hur många bilder jag & Anna har lagt upp under vår bloggande tid? Haha, är väldigt intresserad! Nästan så mycket så jag vill ta och räkna dom alla, men de skulle jag i och för sig inte orka haha!

 

Bilder från i sommras, i slutet av augusti skulle jag tro, för där var Feffe halt... :(



Jag tycker själv att det är mycket trevligare & roligare att läsa ett inlägg om man har en bild i inlägget också... Då ser texten mycket mer inbjudande, vad tycker ni?

Tråkigt att vi börjat tappa läsare måste jag säga! Vi har gått ner från högt till lågt, och de är inte kul! Man får inte lika mycket blogglust då, så ni som läser få ta och hjälpa oss, fixa lite nya läsare åt oss! :) Då blir vi mer än överglada!

 


Kommentarer
Postat av: Daniella

Hahhaha, min kofta på feffes rygg!! :D ' stolt '

<3

2011-03-24 @ 20:56:15
URL: http://hukeflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0