5 saker du inte visste om mig

Hej!

Nu ska ni få veta 5 saker som ni inte visste om mig

1. Jag pluggar inte förens dagen innan provet och det är inte det bästa eftersom det oftast har påverkat betyget.
2. Jag har usla betyg
3. Jag fick börja rida bara för att Emelie fick börja rida, en dag senare efter att jag frågat pappa om jag fick börja rida så hade jag fått plats i en grupp på Bulycke ryttareförening.
4. Jag visste inte att hästar kunde få hjärnskakning förens idag
5. Jag kan inte ha elektroniska saker för antigen tappar jag bort det eller så går det sönder direkt.

Nu fick ni veta lite mer saker om mig, kanske inte det roligaste att veta men kom inte på andra heh !


Kommentarer
Postat av: Lina

Omg! :O

Visste inte heller att hästar kunde få hjärnskakning! :O XD

2011-03-09 @ 18:15:39
URL: http://uddasak.blogg.se/
Postat av: Izabella

haha, lärde mig det i stallet igår (;

2011-03-09 @ 19:20:18
Postat av: Klara Dahlstedt

Åh, rider du på Bulycke? Gillar att tävla där, alla är så himla trevliga! :D Har skrivit en utvärdering av BuRF som tävlingsplats. :)

2011-03-10 @ 19:35:18
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0