underbara häst

Min underbar vän till häst är alltid lika snäll när andra hoppar upp i sadeln.
När jag plockade bort de tre bommarna jag använde mig av ett fåtal gånger fick Anna skritta av honom och ta en kort trav på kortsidan, det gick super. Känner mig lite taskig att jag inte sa något till Frida, men hon har nästan aldrig problem med det, och hon litar också på Anna! Det är så smart när kompisar kan hänga med och göra jobbet åt en haha, och Anna kan man lita på, hon är hästkunnig. Så som sagt, idag var det anna som skritta av, inte jag :)

Ni ska få två bilder på vilken fin outfit Anna hade på sig! Hehe, tygskor & leggins, riktigt smart! :D





Driva måste man göra mycket...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0