Barbacka

Hej där alla!

Nu har jag anlänt hem från stallet, hos Feffe. Dagens gick bättre än förväntat men ändå dåligt. Var ute i stallet rätt tidigt idag, och bestämmde mig för att bara ta en skritt-tur en stund.




Jag tränsa Feffe och red iväg sen barbacka... Hehe, de va lite klurigt att komma upp på ryggen men jag fixa det efter ett tag. Sen red jag iväg, på en liten runda runt om stallet och sen fram till busshållplatsen, på hemvägen var Feffe jobbig som vanligt, väldigt jobbig faktiskt! Han skritta inte ett ända steg hemåt så jag fick promenera med honom efter 5-10 minuter.

 

Föresten, padocken såg rätt bra ut till skillnad från innan, isen hade smält på halva padocken så nästa vecka kommer jgag troligen kunna rida där :D Typiskt att denna padocken ska smälta såå längsamt, jobbigt för mig då haha!

Hann inte ta så många kort, för batterierna tog slut efter ett tag men det blev några!





Såklart hade han rullat sig när jag kom men borsta ändå inte särskilt länge, orkade inte mixtra med det idag ;)

Det förvånar mig inte om han rulla efter att jag gick igen, de där lilla lermonstret! hihi, då står han smutsig under natten, inte bra asså! :( Men han klarar sig nog, eller aa, förhoppningsvis!



Hur har ni haft det idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0