Dagens fråga

Hej!

Tänkte släga ut dagens fråga.

lina   om Nästa bildbomb!:
Aw..
Vilket gulligt namn Kepsen är! <3
Är det smeknamn eller är det hela namnet?
Grymt söta bilder på söta hästar! :)

Svar: Ja, Kepsen är ett väldigt sött namn enligt mig. Lite roligt också!
Det är bara ett smeknamn, men han har ett längre namn. Är ju ganska vanligt vid varmblod. Men jag har glömt av vad han heter, hehe. Eller är inte säker. Men jag kan ju alltid kolla upp det, om ni vill ! Kanske inte jätte intressant.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Om ni inte vet hur ni ska kolla upp det så kan man kolla upp det på ATG.se, om man klickar på den Gamla sidan och sen på sportinfo tror jag det är, så kan man skriva i och söka.:)

2011-03-05 @ 22:10:19
URL: http://sannalisajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0