Dagens fråga

anonym  (-) om Video:
Varför rider du en så liten häst? Varför inte skaffa en större som passar dig i storleken?. Inte så snyggt med liten häst och stor ryttare (ta inte illa upp).

Svar: Du kanske är ny läsare så jag förklarar det igen hehe. Hjälper bara till att rida in han, och det är väldigt svårt att hitta någon liten och bra ryttare som klarar av att rida in en unghäst. Jo, jag vet att det ser helt cp ut när jag rider spike, är ju väldigt lång, men väger inte så mycket. Men rider ju inte bara försmå hästar, har ju Kepsen och Nina, eller aa Kepsen ! :) Hoppas du fick ett bra svar!

( kommentera gärna namn när ni kommenterar )




Kommentarer
Postat av: vicke

hur gammal är spike då om du nu rider in honom? :) även jag har tänkt på att du ser för stor ut på honom, men förstår nog nu med din förklaraing.

2011-03-23 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0