Dagens fråga..

Hej

Tänkte besvara en fråga jag fick av MIA. Eftersom jag tänkte att de säkert är fler som undrar.

Hej

Undrar bara, är inte du medryttare på bosse? Men ändå var det typ en månad sen du red han, varför så länge sen? :)

Bra blogg, men uppdatera för helvete! :D

Kram!

Svar; Hehe, måste bara säga att de va tre veckor sen men sak samma.. Jodå, massa andra saker har kommit imellan. Jag har varit sjuk, Carina (ägaren) red ut med en hon lovat och nu igår blev han halt. Jag hoppas att snart få sitta i sadeln igen för saknar verkligen det! Speciellt Bosses trav.

Angående uppdateringen. Anna har varit bortrest och jag har haft bloggtorka. Och nu är Anna sjuk också, så vi får se hur det blir med uppdateringen. Jag försöker för fullt göra lite tidsinställda inlägg inför imorgon. Och lovar att nästa vecka kommer vara mycket aktivare än de senaste dagarna.

Jag vill blogga som vi gjorde första månaden. Då var det liksom runt 10-12 inlägg per dag. Men hjälper ni mig med tips & ideér om vad jag ska skriva blir jag superduper glad, så har ni någon idé,  tveka inte att slänga in en kommentar eller ett mejl till hotmailen! Då räddar du mitt liv! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0