Dagens fråga

Fick in en fråga av Amanda, och såklart kan jag ta och svara på den!

Amanda:

Vad menar du med, niu har jag ingen att hoppa med, tror jag. Feffe, eller bosse väl? Eller vad har hänt? ;O

Bra blogg! :)

Svar;

Jag (Emelie) kommer troligen inte kunna hoppa mer på någon utav dom, för att..

Bosse; han har haft cancer i båda framknäna (kanske var 1, kommer inte ihåg) och har även lite höftproblem så de funkar inte med hoppning på han, de skadar hans knän. Synd, men har ändå hoppat han :D Över en liten bäck haha, han törs inte gå över sånna tydligen...

Ferdinand; Förut fick jag hoppa honom, vilket båda älskade men nu efter skadan i sommras så har de aldrig blivit 100% bra i hans ben än kan man väl säga. Och vi vet inte om det någonsin kommer bli det heller. Även om han är ridbar nu. Tror inte jag kommer kunna hoppa honom, men kanske. Jag hoppas verkligen det, för de älskar han & dessutom jag! Hihi!

Hoppas du fick ett bra svar!




Kommentarer
Postat av: E

Är det så bra att hoppa en häst med tidigare skador & med höftproblem? Tror du att hästägaren skulle uppskatta det om hon fick reda på det?! Jag som tidigare hästägare kan inte låta bli att bli lite irriterad på oansvariga medryttare!

2011-04-09 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0