Dagens ridpass

Hej!

Har varit ute hos Feffe idag, eftersom jag inte hade han igår.

Dagen började inte så bra i stallet, Feffe verkligen vägrade att gå in. Båda var envisa som åsnor så vi stod där och va lite småirriterade på varanda säkert 40 minuter innan Feffe gav sig och hängde med mig motvilligt...

Red ungefär 20 minuter, på en ridväg som gick en bit bort innan Feffe fick en dampattack, nejdå skoja men han vände på en 5 öring eller hur man säger och började trava hem. Och eftersom jag såklart inte hade med ett spö gick det inte så bra med att vända igen. Feffe var väldigt bestämd över att vi skulle hem och när vi stått där och velat ett tag, fick feffe nog och sparka bak ut, hahaha. De va ett tag sen kan man säga, men allt gick bra.

Sen trava feffe glatt hemåt i full fart haha. Så jag var tvungen att hoppa av så han skulle bli avskrittad den sista biten.

Tjockisbollen var knaaas idag, så hoppas det går bättre imorgon ;)

Ny data så bilder kan jag inte slänga upp än :( Håll ut, ska fixa de så snabbt som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0