Dagens ritt

Hej!

Ska berätta lite om dagens ridpass, gick inte så vidare bra hehe... Och sen ska en feeet bildbomb, uppdelad i 3 avsnitt visas under kvällen, så håll utkik. Första kommer redan om några få minuter!

Över till ridningen. Bjuder på några bilder i förväg, de blev ändå rätt många.

Anna hängde med så det blev även ridbilder och en liten film på mig om ni vill se den vänd, likt anna att alltid vända på kemaran så filmerna blir sneea.... Inget illa ment, men bara anna som varit med i ridvideosar, dock var inte Anna vidare duktig på att filma, haha!'

Jag tog in, och ställde han i spolspiltan, där han var mycket mer posetiv till ryktning osv, Emelie blev så glad. Sadla & hoppa upp i den sköna sadeln, sen bar det av mot den "vanliga" ridvägen, haha!



Till en början var Feffe sjukt seg, han reagera inte ens på spöt! Men de la sig efter ett tag, så man iallafall kunde få fram han till trav. Tyvärr vände han hemåt flera gånger, på en femöring dessutom men med lite envishet och med spöt i handen gick det att vända tillbaka, haha.
Blev alla gångarterna, jag är så busig. Egentligen vet jag inte om jag får galoppera, men frida har gjort de några gånger så tror det ska vara okej. Dessutom tog jag det väldigt lugnt, blev typ bara 5 galoppsprång ;)

Han var helt galen på hemvägen, som vanligt.... Anna fick rida lite också, men han va ju likadan då... Men man förväntar sig inget bättre av han, min tjockis! hihi!



Blev inte nöjd med passet, mest för han var så bångstyrig, jobbig, envis och vände hem flera gånger... Men han boicka inte idag iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0