Dagens vill ha!

Handskar | Handske BackonTrack

Beskrivning

Back On Track Handsken är en av våra mest unika produkter. De hjälper påfallande många som har värk i händerna, t ex reumatisk värk, eller som ständigt fryser om fingrarna.
Produkten ärberoende av att du själv producerar lite värme, som sedan reflekteras, för att fungera. Vi rekommenderar därför att man använder en annan handske utanpå.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Haha, denna skulle jag vilja ha, inte direkt för jag brukar frysa om fingrarna men ibland har jag ont i fingrarna, har lite problem eftersom jag knäpper med dom 24/7.. Och dessutom hittar jag aldrig några sköna handskar som jag inte stör mig på. Så såg dom här sköna ut, men jag har ju inte prövat dom. Hehe, synd att dom kostar 295 kronor. Verkar ha bra passform, hihi!

Detta skulle vara något för anna också, som alltid fryser om fingrar & tår, haha... Kanske hennes nya present? :D haha, synd att hon inte fyller år på ett tag då..

Har någon testat dessa?


Kommentarer
Postat av: Emma

vart kan man köpa dessa handskar? :)

2011-03-28 @ 17:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0