Dåliga nyheter

Hej alla

Har några dåliga nyheter till er läsare, Bosse är halt... Fast det är i och för sig ett väldigt dåligt besked för mig också haha. Hans framknä var svullet för han hade tydligen lyckats rymma vid utsläppet igår och blev halt. Så nu kommer jag inte kunna rida på han, vet inte hur länge det kommer ta med det blir inte idag, och inte nästa vecka heller om jag gissar rätt. Carina tar bosse idag så blir hemma denna söndag med, JOBBIGT! Känner mig väldigt uttråkad.

Bättre lycka nästa gång eller hur säger man... Får väl aldrig bättre lycka nästa gång. Först var det Feffe och nu bosse! Åhhh, vad jag hatar när heztrana blir halta!

Nu är det bara att hoppas att han blir bättre så fort som möjligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0