Diss



Ferdinands tyglar... Man får inget fäste på dom, eftersom dom är släta och inte har knoppar eller a, så dom glider ur händerna sakta men säkert och gör att jag inte får så bra kontakt med Feffes mun. Det stör mig, just därför vill jag ha ett par nya tyglar, så jag kan rida mer ordentligt faktiskt. Som ni säkert sätt på bilder när jag rider Feffe blir tylarna lite för länga och ligger och glappar... Inte bra. Denna åsikten håller anna också med om! 

Är ser ni dom ;)


Inget att hålla i!

Det stör mig inte lite, för jag brukar inte stänga min hand, utan rida lite med halvöppen hand...  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kan du väl tänka på¨att ha stängd hand

2011-03-31 @ 16:23:19
Postat av: Sabina

HAHA wtf!? x''''D

Jag rider också med halvöppen hand, med slätt läder!?

Man ska ju KNAPPAST vara så hård i hand att man inte ens kan rida utan något att "hålla i"!?

STACKARS HÄST!

2011-03-31 @ 16:33:34
URL: http://elevating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0