Feffe är inte mager.

Här har ni lite bildbevis på att han inte är underviktig på något sätt.

Och han äter tillräckligt det vet vi, tänk på att om man är lägst i rang osv.. Inte får äta mat så borde han ha bittmärke men hästarna i hagen trivs tillsammans så inget tjat sen om att han kanske inte får tillräckligt med mat tack!

Hehe, sorry men fick inte med hans fettvaklar, syns bara i en vinkel. Och sen är dom såklart inte såå märkvärdiga.. Syns ändast ibland och för något tag sen dök det upp på bild, hade en eftertanke att ni skulle fråga.













På en normaltjock häst ska man kunna känna revbenen svagt men inte se dom, precis som jag gör på Feffe. Eller a, känner dom nästan inte hehe... Han kanske ser tunnare ut på bild än i verkligheten, men han är inte smal, det kan jag lova. Och det har jag sett med mina egna ögon.

Jag är en rätt känslig person och en djurvän, klarar verkligen inte av djurplågeri och har själv både hund, katt & marsvin, hamster. Och ingen utav dom vill jag se lida eller skadas. Och nu rider jag två fucking UNDERBARA hästar som jag absolut inte skulle vilja skada eller liknande. Så ni som tror att vi plågar Feffe eller liknande får ni gärna köra förbi stallet och ta en titt på honom! :) Han bor i säve, göteborg! Haha, nöjda eller ska jag behöva förklara mer?

Om ni fortfarande får för er att ni ser dom eller vidare, så visa mig meer än gärna vart ni ser de! :)

Puss på er läsare som stöttat mig, klarar inte av när folk klagar på saker som inte är sanna.

 

Kommentarer
Postat av: victoria

vänta vänta... ang: "Sv: Och du har vart i det stallet?" som du/ni skrev i min blogg, vad menade du? jag försökte faktiskt försvara er när det gällde fettvalkarna vs revben. det var inte meningen att det skulle låta som om jag var imot er :S

2011-03-31 @ 16:40:57
URL: http://victoriaaulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0