Fem saker du inte visste om mig!

Här får ni reda på lite saker, haha!

1. Jag blir nästan ALLTID yr i sammband med att jag blir sjuk, vilken sjukdom det än gäller, kan vara feber, hosta, huvudvärk. Min hjärna kopplar typ sjukdommen till att bli yr. Så jag är alltid tex yr + har huvudvärk eller yr + ont i magen osv. hahaha, lite sjukt!

2. När jag var liten hatade jag skäckar, & flerfärgade hästar. Nu älskar jag dom, de sticker ut från mängden och är så fina, men personligheten är de viktigaste!

3. Under en vanlig skoldag får jag minst 5 skratt attacker, och jag är typ alltid överglad, faktiskt!

4. I mitt rum, på dörren påväg ut till hallen har pappa teppetserat en vit häst.. (en färdig tappet då alltså!)

5. Jag förväntar mig alltid för mycket, inom häst världen & utanför hästvärlden. Hehe, lite jobbigt.

Hade ändå inget att skriva om... Så de fick bli de här, kommer ni med förslag så slipper ni läsa sånt här, ifall ni inte tycker de är tråkigt förstårs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0