Fem saker du inte visste!

Hej

Har inget att hitta på så får väl slänga upp några inlägg här, kände att de behövdes efter vår kassa uppdatering igår...

Så här kommer fem saker du INTE visste om mig!

1. Mina händer och fingrar är så "dåliga" så efter typ en kvart på en föreläsning har jag fått blåsor på fingrarna -.-
2. Jag har så korta ben att jag knappt kan hoppa upp på Ferdinand, sträcker och spänner mig alltid när jag ska upp i sadeln...
3. Jag lyckas ALLTID få hål i mina stumpor, funderar på att tillverka ett par stålstrumpor?
4. Jag får panik om en boll eller annat föremål åker mot mig, haha. Skriker HÖGT!
5. Jag har inte hoppat ett hinder sen i sommras typ, saknar det mer än MYCKET!!

Haha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tävlingen ska la avgöras idag? xD

2011-03-10 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0