Ferdinand.

Hej

Nu längtar jag efter ett långt pass i padocken. Men den i Ferdinands stall är fortfarande väldigt isig så det går inte ann att rida där. Jag hoppas den smälter så fort som möjligt, jag vill träna lite allt möjligt.

Känner rätt mycket för;
- Voltige
- Frihetsdressyr

Och massa olika ridövningar såklart! Så nu är min högsta önskan att padocken är fin tills i ridningen, men de kan jag väl bara drömma om.... :(

Är eran isig också?

Har nästan tröttnat lite på att bara rida ut, vill ha lite varition ;) Så funderar på att ta en promenad istället för att rida, om nu inte Anna ska med imorgon heller, eller är de en dålig idé? Känner liksom ändå för att se vad Feffe ska hitta på för bus, hihi!



PS; Glöm absolut inte att kolla in bildbomben senare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0