Förlåt!

Hej där alla!

Förlåt för skitdålig uppdatering från min sida. Har leget sjuk med feber runt 40 och knappt kunnat röra mig, hehe. Så det har varit lite svårt att blogga då.

Att jag var sjuk ledde såklart till att jag inte tog bosse igår heller.

Nu är jag såklart lite bättre, min feber är bortblåst, men har fortfarande snuva, hosta, lite huvudvärk och är sjukt yr. Men nu tar jag nya tag och hoppas på att bli helt bra tills imorgon!

Känns som att jag inte hinner bli frisk förens jag får en ny förkyling/sjukdom, vilket är lite synd. Mitt imunförsvar har försämrats tror jag, förut var jag inte sjuk någonting typ :/

Imorgon väntar er en massa uppdatering, nu ska jag ta och sova.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0