Gårdagens ridpass!

Hej! Igår blev det inget bloggande av mig eftersom internet inte funkade i skolan och var skit trött när jag kom hem från stallet. Blev ridning på Spike! När jag hoppade upp så kände jag verkligen att det var längesen jag red han. Eftersom det hade snöat igår natt så var det lite lurigt att rida, fick ta det väldigt försiktigt eftersom man inte kunde se snön. Men red ut i skogen och han var riktigt pigg. Gick o form de mesta stunderna men drog upp huvudet efter ett tag.

Han var ganska dragig i munnen, men det släppte u slutet av ridpassest.
Det kom även en ny häst igår, hubbe. En jätte fin fux. Vet inte ras och så. Så idag blev det utsläpp med den nya hästen. Tror det gick bra. Inga halta hästar vilket är bra!

Här kommer lite bilder från igår!



Den vidriga snön som hade kommit, skrev faktiskt när jag såg det!


Blev några bilder på kepsen också!




Kepsen redo inför ihopsläppet, benskyddet sitter lite löst men fixade det sen hehe.




Bilderna blev väldigt suddiga






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0