Hemligheten

Hej

Tänkte avslöja vad jag gjorde i stallet idag. Som ni vet hängde jag med Anna till huke, blev tyvärr niga ridbilder, för att..... Jag red bosse idag! Helt överlycklig, ni kan inte förstå haha.

Han har varit igång ett litet tag nu och eftersom Carina (ägaren) har svårt att rida lätt i traven, hoppa av och på, så fick jag rida idag! Hehe, blev lite förvånad när hon fråga mig.

Hehe, han var hur gosig och snäll som helst i hanteringen, bara de att han spände ut in mage lite, haha. Den lilla tjockisen är rätt stor om magen!
 
Jag red ut med Nanna, judith. Kepsen, Anna. Kul var det! Blev mest skritt, bosse hade väl inte den skönaste skritt jag ridit i men den var helt okej. Sen var det trav, där han var helt underbar!!! Asså helt seriöst, utan att överdriva var det den skönaste traven jag någonsin varit med om. Eftersom han inte är fullt igångsatt än blev de ingen galopp, men det kan vänta! Jag nöjer mig gott och väl med traven!

Nu är det bestämmt att jag ska ha Bosse på söndagar, och jag kommer dessutom kunna rida tillsammans med Anna igen!!! Stort +

Här har ni några bilder från dagen :)











De va ingen som hann gissa rätt innan jag blev för ivrig att berätta, så ingen länkning.



Kommentarer
Postat av: Daniella

jag då? :'(

2011-03-06 @ 19:01:44
URL: http://hukeflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0